igår!

Hejsan!
idår va jag med Tony, Erik, Björn, Jocke, älsk, och muppen Dennerby haha skoja : )
fast först på dagen så va det jag Björne, Erik, och Tony som åkte moppen och sen så plocka vi ner hela Eriks moppe och byte kåpor för hans var trasiga sen när vi va klara med det så tog vi bort alla klistermärken på Tonys moppe : )
sen kom busungarna och då tillade vi på film sen hände det inget mer tror jag eller juste Björne åkte sin cross fan va den gick bra asso han bajsa typ på sig nästan när han gick upp på bakhjulrt det va lite nice
men sen hände det inget mer



idag så vet jag inte vad som händer efter som det är ett sånt skit väder men jag hoppas det fint väder snart så man kan dra ut och ha lite kul



PUSS OCH KRAM STRÖMBOM

Kommentarer
Postat av: Tony

Fan vad vi va tuffa:D!

2009-05-24 @ 22:29:45
Postat av: tompa

fan vad tuffa vi va!

2009-05-24 @ 22:34:09
Postat av: Anonym

oj vart två lika dana

2009-05-24 @ 22:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0