din mamma

hej!
idag har jag vart med eken, jempa och älsk och de va tjockt nice.¨'
Erica skriver!
och nu sitter vi alla och myser och kollar på hund tricket ! super mysigt , tycker jag (: ni kan ju alltid kolla in min och jempas blogg lika underbar som älsklingens; fiixad.blogg.se, men ni får ha en fårtsatt söt lördag kväll , Alla mina gullungar hälsar tillbaka också pussar ! (: erica


 
strömbom skriver;
jahapp nu tog hon datan ifrån mig vilken pajas!
men nu är gullet tillbaka :P jag förstår om ni har saknat mig men jag lovar det kommer inte hända igen : ) för nu håller jag i  datan jätte hårt :P men nu skiter vi ide nu ska jag berätta vad som händer imorgon : )
först så ska jag typ gå upp vid 12 se ska jag och björne hitt på något och se blir det träna så nu vet ni snyggingar

puss och smek sänglek strömbom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0